دورخیز

گاهی مجبوری برای رسیدن به آنچه میخواهی از جایی که ایستاده ای عقب تر بروی و دورخیز کنی.

دورخیز

گاهی مجبوری برای رسیدن به آنچه میخواهی از جایی که ایستاده ای عقب تر بروی و دورخیز کنی.

دانشجوی روانشناسی و علاقمند به نوشتن از آنچه بلده ، میبینه و حس میکنه.

ازدواج،بچه ها،بچه ها،ازدواج!!!

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

ازدواج موضوعى است که با وجود اینکه برنامه هاى زیادى در موردش ساخته میشه اما بازم جا براى حرف زدن داره ،یا شاید جا براى یادآورى داره وگرنه این حجم از طلاق عاطفى در جامعه وجود نداشت حالا طلاق قانونى که جاى خود دارد و هم سن و سالاى خودم و بزرگتر از خودم و حتى کوچکتر از خودم درگیر این موضوع هستن چه از این جهت که نمیخوان تن به ازدواج بدن یا میخوان تن به ازدواج بدن اما مورد مناسب پیدا نمیشه یا مورد مناسب 

نمى پسندشون یا هر مورد دیگه اى...

من با این تیتر هر چیزى که خونده باشم و یا به سبب رشته ام از آدم هاى مختلف شنیده باشم و کلاس رفته باشم و روش تحلیل کرده باشم و از همه مهمتر به یُمنِ رفت و آمد حضرات خواستگار هاى جور و واجور و ناجور  و دیده ها و شنیده ها و تجربیات خودم مطالبى رو که به ذهنم میرسه اینجا مطرح میکنم.

اگر در شُروفِش هستین یا میخواین در شرفش باشین یا هیچکدام ، میتونین روى این نوشته ها بین ٤٠تا٨٠ درصد حساب کنین . چون این نوشته ها تحلیل من از کتاب ها و آن چیزى است که دیده ام(خیلى صادقانه درصد گفتم😅)

امیدوارم عموماً در شرفش باشین اگر دوست دارین.

  • دورخیز

نظرات  (۱)

خب ما منتظریم. کی شروع میشه؟ :)
پاسخ:
در اولین فرصت شروع میکنم
شاید یکی از مطالب رو همین روزا پست کردم
اما از بعد از هفت اردیبهشت و کنکور مرتب تر پست میزارم که شما اگر در شرفش هستین به دردتون بخوره:)