دورخیز

گاهی مجبوری برای رسیدن به آنچه میخواهی از جایی که ایستاده ای عقب تر بروی و دورخیز کنی.

دورخیز

گاهی مجبوری برای رسیدن به آنچه میخواهی از جایی که ایستاده ای عقب تر بروی و دورخیز کنی.

دانشجوی روانشناسی و علاقمند به نوشتن از آنچه بلده ، میبینه و حس میکنه.

براى مشکلات جا باز کن!

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

همیشه از اینکه کارایى که میخوام انجام بدم رو روى  کاغذ بنویسم و وقتى انجام دادم تیکشون بزنم لذت میبرم

انگار یه بارى از رو دوشم برداشته میشه انگار کار بیشترى انجام دادم و به ذهنم نظم میده.البته که میگن این کار براى مفید بودن روزتون و رسیگى به کارا و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خیلى میتونه کمک کنه اما من مثل یه تفریح بهش نگاه میکنم حس ترکوندن حباب یا خلال کردن پوست پرتغال یا نقاشى کشیدن حاشیه کتاب و هزارتا کار که ذهنمو آروم میکنه رو بهم میده . حالا همه اینارو گفتم که بگم چند روز پیش وقتى میخواستم کاراى روزم رو تو تاریخ ٥آذر بنویسم دیدم یه یادداشت نوشتم براى خودم که امیدوارم تو این تاریخ اتفاقاى خوبى برام افتاده باشه تاریخ ١٦خرداد رو هم زیرش زده بودم...

من زیاد این کارو میکنم که مثلا وقتى کتابى رو تازه شروع کردم اواخر کتاب براى خودم یه یادداشت مینویسم ولى این یکى فرق داشت حال عجیبى بود برام ١٦خرداد روزخیلى خوبى نبود...اتفاقاى خیلى خوبى برام نیوفتاده بود...٥آذر هم همچنان اون اتفاقات بد بودن تو زندگیم اما من ٥آذر حالم خوب بود کلى خندیده بودم و از کارایى که کرده بودم راضى بودم شب با تن خسته اما حال خوب اومدم که طبق معمول تیک کارایى که کردم رو بزنم زیر متنى که ١٦خرداد براى خودم نوشته بودم ،نوشتم...

از اون روز تا امروز اتفاق خوب فوق العاده اى برام پیش نیومده مشکلاتم هنوز هستن اما امروز هوا تمیز بود،کلى مفید بودم،شام دور هم یه عذاى جدید خوردیم و یه خاطره بامزه مامان تعریف کرد...امروز زندگى کردم 

من ١٦خرداد براى اتفاق ناراحت کننده اى که سر راهم قرار گرفته بود خیلى ناراحتى کردم و بى قرار بودم  و موضوع برام بزرگ بود اما الان بعد از گذشت چند ماه ساده تر بهش نگاه میکنم...

این قابلیت در همه انسان ها وجود داره ما براى مشکلات جا باز میکنیم ،سایز عوض میکنیم ،از پس همشون بر میایم فقط باید به خودمون زمان بدیم و راهش رو پیدا کنیم.

  • دورخیز